Domaini blogger'a yönlendirme (Dnspark)

Blogger'ın tercih edilmesinde önemli bir rol oynayan domainimizi kullanma işimizi çok kolaylaştırıyor.Bedavadan hosting,trafik ve arkamızda koskoca google daha ne olsun :) Bu yazımda alınan domaini blogger'a nasıl yönlendirilebileceğini anlatacağım.İlk önce www.dnspark.net sitesine üye oluyor ve mail adresimize gelen e-posta ile üyeliğimizi aktif ediyoruz.Sonra dnspark.net'e giriş yapıyoruz.Yukarıda menüde göreceksiniz (Home,Dns Hosting,Dns Rescue) ''Dns Hosting'' e tıklıyoruz.Daha sonra Add Domain e tıklıyoruz ve açılan sayfada '' Base DNS Hosting - Free '' butounu seçiyoruz. Enter a domain: kutucuğuna siteismi.com olarak yazıyoruz (www yazmayın). Add now butonuna tıklıyoruz ve domain ekleniyor.Şimdi yine Dns Hosting'e tıklıyoruz.Göreceksiniz domainimiz eklenmiş domainimizin üstüne tıklıyoruz.Alttaki gibi bir sayfa açılacak.Neler yapmanız gerektiğini resimde anlattım sizde resime bakarak yaparsanız %100 sorunsuz bir şekilde sitenizi domain adınızla kullanabilirsiniz.

RESİMİ TAM BOY GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYIN

 
DDnspark.net ile işimiz bitiyor.Daha sonra blogger'a giriyor Ayarlar,Yayıncılık en son olarakta domainizi giriyorsunuz ve kelime doğrulama işleminide yaptıktan sonra ayarlar kaydet diyoruz ve domaini girmiş oluyoruz.24-48 saat içerisinde sitemiz eklemiş olduğunuz domain adında açılacaktır.Yukarıdaki resimdeki gibi yaptıysanız hiç bir sorun olmaz.Bu kadardır kolay gelsin.Eğer yapamayan olursa yorum yazarak bana bildirsinler.

5 yorum:

admin dedi ki...

kardeşim yapamadım sorun yaşıyorum yardımcı olursan sevinirim.site adresim
ösymhaberleri.com 404 hatası veriyor.

Unknown dedi ki...

merhaba hocam ben hostinger alan kaydım var yonlendirme yapmak istiyorum nasıl yapcam yardım edermisiniz

Unknown dedi ki...

merhaba hocam ben hostinger alan kaydım var yonlendirme yapmak istiyorum nasıl yapcam yardım edermisiniz

Serkan K dedi ki...

DNSPARK 1 ağustos da kapanıyor. ne yapacaz bilmiyorum. alternatif bilen varsa yazsın bi zahmet.

duygu dedi ki...

www.tamirediyorum.net

Yorum Gönder