Ara makas nedir ?

Ara makas saçları sık,kalın telli ve gür olan kişilerin saçlarını seyreltmek ve inceltmek için kullanılır.Ara makas'ı daha çok erkekler uzun kabaran saçlarına attırırlar.İnce telli saçlardada kullanılabilir ama ince telli saçlara pek tavsiye edilmez.Ara makas atılan saçın şekil alması daha rahat olur,ara makas atılan saç kolay kolay kabarmaz.Beyaz ve güçsüz saçlardanda kurtulmuş olursunuz.Ayrıca saçınız hava alır aralardan aldırdığınız için bu saç sağlığı için çok önemlidir.Ara makas attırdıktan sonra 15-30 gün içinde tekrarlanmalıdır.Yani 1 kere ara makas attırıp 2-3 ay bırakılmamalıdır.Ara makas atılan saçın yerine yeniden küçük saçlar çıkacaktır 1 kere attırdıktan sonra bir daha atırrmazsanız o yeni çıkan küçük saçlar kabaracak ve çok kötü bir görüntü oluşacaktır.İlk kez ara makas attıran kişilerde biraz acı duyabilir gözleriniz yaşarabilir.Ama ara makas attırdıkça alışırsınız 2.3 attırışınıza kadar.

Ara makas'ın zararları

Ara makas atılan saçlarda biraz dökülme olabilir dökülme sorunu olanlar hiç bulaşmasın bu işe ve ince telli saçlarda dökülmeler daha fazla olur.İnce telli saçlara sahip kişilere pek tavsiye etmiyoruz.
Ara makas'ın en büyük zararlarından birisi özellikle erkeklerde ara makas atıldıktan sonra yeni çıkan saçların dik dik çıkması gibi sonuçlar ortaya çıkabilir.Bunun dışında şimdiye kadar bir zararı görülmemiştir.

39 yorum:

FB dedi ki...

düz makaslada kesbilirsin aynı ara makası görevinde olabiliyor bilmiosan konusma

Unknown dedi ki...

bilgi için sağolun.
berber tarak gibi makasla daldı saçlarıma saçım gür dü aslında rahatsız ediyodu uzayınca yaptığı iyi oldu..

mehmet dedi ki...

Saclarim seyrek ara makas attirdim bok gibii oldu amk :)

Unknown dedi ki...

hiç güzel olmuyor hele saçınız dalgalı ve kıvırcık arasındaysa

Adsız dedi ki...

Arkadaslar Gür , Düz Ve Uzun Saçlarım Var Ara Makas Attırsam Nasıl Olur ? Deneyen Varmı ?

Adsız dedi ki...

Gür ve şekle girmeyen bir saçım var.
Sürekli ara makası attırıyorum.
Bu ara makasını bulan adamdan ALLAH razı olsun:)

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar pek gr saylmasada saçlrm sık sert ve dalgalı ne kulansam kabarıyor szn önerinz szce yaptrmalımym dklme prblemde vr saçlrmda

Adsız dedi ki...

Abilerim,ablalarım 15 yaşında erkeğim. hiç aramakas attırmadım, saçlarım çok sert ve yana tarayınca önleri dalgalanıyor favori(fool)ler sürekli dalgalı çözümü aramakasmıdır? geri mesaj atarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

ben 16 yaşındayım saçım çok gür ve dalgalıydı ara makas attırıyodum saçımı 3 e vurdugumda bazen uzunken attırıyodum ama şuanda saçlarım berbat oldu araları tamamen açıldı günde 6 tel dökülmeye başladı ve artık eskisi gibi hızlı uzamıyor ve saç diplerimde büyük kepekler var nolur yardım edin kel kalmak istemiyorum acaba 3 vursam tekrar düzelirmi bi daha aramakas attırmıycam eskiden saçım sık kalın ve gürdü şimdi ise ince ve düz oldu saçımın araları ciddi anlamda gözüküyor en son berbere gittigimde saçım 3 numarayken ard arda 3 kere aramakas attı peşpeşe saçımın içi bingonun ahırı döndü ve her tarafı sipastik gibi ayrıldı seyreldi nolur bi tavsiye verin maske falan belki işe yaramı bilmiyorum napsam bilmiyorum kel kalmak istemiyorum acil yardım lütfen

Unknown dedi ki...

18 Temmuz 2013 de gönderen Arkadaşım Saçmlaama Saçlarının arası açılacakmi cok gür ve sık saça bir ara makas aatirinda saçın sıklığı azaları öyle dedin gibi açılma filan oohoh hergün fön tutarsan yada ne biliyim Değişik kimyasal ürünler sürersen olur tabi Hemen git Kazıt Başka çare yok Saçınıda cok uzatma en azından simdi Benim yasım 19 saçlarım sık ve gür Aramakas attirdim da Cok seyrekliyor ama öyle açılma filan olmuyor en iyisi git Aramakası normal makasda yapiyor öyle yap 3 5 Tl lik berberlerin kapisindan dahi gecme git bir berbere 20 olsa bile en fazla oda olsa bile Kestir sigara icin vermeyi biliyorsunuz Saçınız için nolucak .

Adsız dedi ki...

Bir bok bilmiyorsunuz konuşmayın amk o makas dik saçları olan kisi için dik saçları eziyor normal saç gorünümü veriyor normal makas gibi değil kuafor flanda değilim biraz araştırın

Adsız dedi ki...

Ara makasi dipten atmicak kuafore soylersen o bilir ozel bi makasi var normal sac keser gibi bn attirdim sacimin yarisi gitti ve sacim suan cok hafif onceden saclarim cok agirdi ozellikle dusta su degince ama hic kalmadi bn cok memnunum dik dik de durmuyo gayet guzel

Adsız dedi ki...

LÜTFEN YARDIMCI OLUN
benim saçım ince telli gür ve birazda uzun. 1 ay önce berbere gittim ara makas atsam nasil olur dedim. Saçlarin ince telli. Çok kabarır her gün yıkamak zorunda kalırsın dedi. Bendr vazgeçtim eve geri döndüm. Saçım ile herrr sabah uğraşıyorum. Yani çok düz. Duştan çıktığımda kuruttuktan sonra dümdüz öne iniyo. Ben de saç maşası ile yapıyorum. Gayet güzel oluyo ama uğraştiriyo. Ve hergün saçımı yıkıyorum çok yağlanıyo. SİZDEN İSTEĞİM BU SAÇA ARA MAKAS ATSAM NASİL OLUR? KOLAY ŞEKİL VERME İÇİN TEK ÇÖZÜM ARA MAKAS MI? BAŞKA NE ÖNERİRSİNİZ? LÜTFEN YARDIM EDİN

Unknown dedi ki...

Benim saçıma biraz fazla atmışlar arası biraz boş geri saçım
düzerlirmi

Unknown dedi ki...

Benim saçlarım düz vesizin tabirinizle anldığıma göre seyrek gür bole benim öyle pek kabarma felan yoktu ama az önce berber bi makasla saçıma girdi bişi demedim ama öğrediğimde ara makasmış aynı değişen bişi yok aynı kalın saçlar bide ben hayatta jole wax sprey sürmem it hepsini sürdü hoş oldu ama brn kullanmamaktan yanayım doğal hali yana atıyom hani bu popi mi diyonuz onlar yana tararlarya benim doğal halim öyle her şekle giriyor ama gerek duymuyom bu ara makasın zararı varmı acaba söylerseniz çok sevinirimeski hali ve sonraki halimin resmide var atabilirim

Adsız dedi ki...

saçlarım dalgalı ve gür acaba yaptırmalı mıyım?

Unknown dedi ki...

Kivircik saclari sıfıra vurusak duzelir miii

Unknown dedi ki...

Kivircik saclari sıfıra vurusak duzelir miii

Unknown dedi ki...

Yalan atip milleti kandirma öç

Unknown dedi ki...

Yalan atip milleti kandirma öç

Unknown dedi ki...

benım saçlarda seyrek ara makas attırdım pişman oldum 5 tel saçım vardı 3 tel kaldılar tabiri caizse.

Unknown dedi ki...

Attırma ben yaptım eger attiracaksan bunu surekli yapmalisin yoksa dik ve kabarik saclar cıkıyor.

Unknown dedi ki...

ben sacim uzun kivircik ve ince tello cok kabariyo cok sacim var kabarmamsi icin yaptricam ama surekli yaptirman lazimmlis bide sizce yaptirmaliymiy8m kabarmamasi icn

Adsız dedi ki...

Saçlarım dalgalı kısa ve sürekli kabarıyor ara makas artırmalı mıyım?

Unknown dedi ki...

Saçlarım kaşıma geliyo ve taranmiyor ara makas yapıyimi

Unknown dedi ki...

Saçlarım kaşıma geliyo ve taranmiyor ara makas yapıyimi

Unknown dedi ki...

bn yorumları okudum artırmayın cok k
abarık sacım ama attırmıyacam

Adsız dedi ki...

Benimde saçım senin gibi sakın ara makas attırma bence ben attırdım birazda dipten atmış pişman oldum

Adsız dedi ki...

Benimde saçım senin gibi sakın ara makas attırma bence ben attırdım birazda dipten atmış pişman oldum

Unknown dedi ki...

Gür ama ince telli saçlarım var yaptırsam zararı olur mu

Unknown dedi ki...

Arkadaslar ben sacimin yan tarafina çizik atmistim şimdi orası seyrek görünuyor acaba neden?

Unknown dedi ki...

Kizsin ne biliyorsa konusuyon tam tersini yazmisin

Unknown dedi ki...

Asla yaptırma daha sık ve kabarık çıkıyor özellikle de o küçük saçlar allahım deliricem

Unknown dedi ki...

Arkaslar bakin aramakas dik saclari keser incelyir Ana yapmayin sade kalsin daha iyi vurduktan sonra havaya kaldiramazsiniz

Unknown dedi ki...

Benim saçım hiç gür değil üstelik çok ince telli bir saçım var bana arkadaşlar ve büyüklerim ara makas attirirsam daha sık olur ve çoğalır diyor sizce nasıl yapmalıyım lütfen acil cevap saçlarım ince ve çok az

Unknown dedi ki...

arkadaslar bunu sakın tecrübeli olmayan birine attırmayın sık saöım vardı cansız kuru ince telli bişey oldu aman diyim sakın

Unknown dedi ki...

Saçlarım kalın telli ve bakımı şekil vermesi hatta en basit tarama yıkama işlemi bile çok zor oluyor. Kalın olduğu için de kuru ve kabarık oluyordu doğal keratin kullanmaya başladıktan sonra saçlarımla uğraşmak zevkli gelmeye başladı. Doğal keratin saçlarımın yumuşamasını sağladı yıpranmalar toparlandı kabarma falan da olmuyor artık.

Unknown dedi ki...

Saclarini her gün değil de 2 3 günde bir yıka sacın zamanla o sureçe alisacaktir ve yaģlanmayacaktir

Unknown dedi ki...

Jilet kuratarır

Yorum Gönder